Lifestyles
Danes je SKYN® najbolj dinamično rastoča blagovna znamka na področju dobrega počutja v spolnosti. Prisotna v 64 državah po vsem svetu z najbolje prodajanim kondomom brez lateksa na svetu, blagovna znamka nadaljuje z osvajanjem rekordnih tržnih deležev na ključnih teritorijih. S hitro rastočim asortimajem na širšem področju spolnosti, od osebnih lubrikantov do seksualnih igračk, intimne higiene ter proizvodov za povečanje moške vzdržljivosti.
Koristne povezave
Blagovne znamke
Skynfeel™ revolucija
Naša zgodba se je začela leta 2008, ko je SKYN® v ZDA lansiral svoj prvi kondom, narejen iz revolucionarnega materiala in patentiral tehnologijo. Po 100 letih prevlade lateksa, kjer je bila edina »inovacija« narediti kondome tanjše, so naši kondomi razburkali tržišče. Od takrat so vsi naši kondomi narejeni s SKYNFEEL™, našim tehnološko naprednim polyisoprene materialom.
Popolnoma brez lateksa iz naravne gume, izjemno mehki in tanki, so SKYN® kondomi skoraj neopazni in nudijo resnično intimno spolno izkušnjo. Na kratko, omogočajo, da res občutite vse. SKYN® kondomi so takoj postali uspešnica, skozi leta pa je blagovna znamka zrasla v globalnega igralca v kategoriji kondomov in izven nje.
Zahvaljujoč izredno pozitivni reakciji potrošnikov, smo v prvem desetletju obstoja blagovne znamke, vsako leto dosegli dvoštevilčno rast.
Naša pot do sedaj
Ta intenzivna rast je rezultat nepretrgane in globalne izgradnje blagovne znamke, stalne širitve asortimaja in gradnje distribucije skozi čas.
Blagovna znamka & material, ki naredi razliko
SKYNFEEL™ prednosti:
- Občutljivost čutov (edinstvena formulacija poskrbi za občutek, kot da ste skoraj goli)
- Mehak & nežen material (občutek kot koža)
- Varnost na prvem mestu (enaka moč, vredna zaupanja, kot pri lateks kondomih standardne debeline)
97% tistih, ki so preizkusili SKYN, bi ga priporočili drugim*
*Millward Brown spletna raziskava izvedena februarja 2011 na vzorcu 244 moških in žensk, v starosti 15-50 let, SKYN® trialists