Spectrum brands
Koristne povezave
Blagovne znamke
Podjetje ima sedež v mestu Madison v zvezni državi Wisconsin v ZDA in zaposljuje približno 12.000 ljudi v 55 državah. Izdelki Spectrum Brands pa se prodajajo pri 25 vodilnih trgovcih po svetu in so na voljo v več kot milijon trgovinah v približno 140državah.
Vse skupaj se je začelo z Varto. Leta 1904 se je ustanovilo podjetje VARTA z namenom proizvodnje malih prenosnih akumulatorjev. Med leti 1930 in 1940 je Rayovac patentiral prvi nosljivi slušni aparat in podjetje se je preimenovalo v Rayovac Company, Remington je predstavli prvi električni brivnik imenovan Close Shaver in kmalu za tem še prvi brivnik z dvema glavama – Remington Dual. Temu je seveda sledil tudi brivnik z več glavami – Foursome. Tudi med leti 1940 in 1960 so se odkrivale novosti na področju slušnih aparatov, baterij in svetilk saj je leta 1941 na tržišču že zaslovela jeklena Sportsman svetilka, leta 1955 pa že prvi brezžični brivnik Lektronic.
Zgodovina
-
- 1887
1887 – Začetek
Ustanovitelj A. Müller lansira Büsche & Müller
-
- 1893
1893 – Razsvetlitev Arktike
Polarni raziskovalec Fridtjof Nansen se odpravi raziskovat Arktični Ocean. Na palubi ‘Fram’: AFA baterije, ki so predhodnik Varte.
-
- 20. leta
20. leta 20. stoletja – Prihod prenosnega radia
Ta poslastica za ušesa se je na trgu pojavila sredi 20. let. Idealne baterije za napajanje radia v hipu preplavijo trg – prenosni radio je rojen!
-
- 30. leta
1933 – Rayovac patentira prvi nosljivi slišni aparat z vakuumsko cevjo.
1937 – Remington predstavi prvi električni brivnik Close Shaver.
-
- 40. leta
1940 – “Dve glavi sta boljši od ene!” Remington predstavi prvi brivnik z dvema glavama Remington Dual.
1941 – Remington predstavi prvi brivnik z več glavami Foursome.
-
- 50. leta
50. leta 20. stoletja – male baterije z ogromnim potencialom
Kako biti velik, ko si majhen! Prve gumbne baterije so olajšale življenje – začenja se nova era za ljudi s slušnimi aparati in proizvajalce ur.
-
- 60. leta
60. leta 20. stoletja – Prava barva, prava baterija
Katero baterijo potrebujem? 60-ta prinašajo 3 barve – rumeno, rdečo in modro, ki označujejo 3 različne energijske potrebe. Enostavnejše ne bi moglo biti!
-
- 1969 – VARTA na Luni
Majhen korak za človeka, ogromen skok za človeštvo, leta 1969 je Neil Armstrong naredil prve korake po Luni – družbo so mu delale VARTA baterije.
-
- 70. leta
1975 – Remington predstavi inovacijo v britju – sistem Soft Touch s fleksibilnimi mrežicami
-
- 80. leta
80. leta 20. stoletja – Trikrat več moč
VARTA začne s proizvodnjo alkalnih baterij. Inovacija: približno 3x več moči od običajne cink-ogljikove baterije.
-
- 21. stoletje
V prehodu iz 20. v 21. stoletje podjetje pridobi veliko novih blagovnih znamk in se leta 2005 preimenuje v Spectrum Brands
-
- 2003
Remington predstavi brivnike z dodano vrednostjo Titana
-
- 2004 – Hitro, hitreje, v 15 minutah
Naj se konča polnjenje brez konca: VARTA Consumer osupne trg s 15 minutnim polnilnikom – najhitrejšim polnilnim sistemom za baterije takrat.
-
- 2008
Rayovac Hearing Aid Battery predstavi Rayovac baterije za slušne aparate brez vsebnosti živega srebra.
-
- 2010
Spectrum Brands se pridruži Russell Hobbs in z njim tudi spoštovanja vredna ‘družina’ blagovnih znamk, kot so Black & Decker, George Foreman, Littermaid in Toastmaster.
-
- 2011 in 2012
Spectrum Brands pridobi še blagovne znamke FURminator®, Stanley Black & Decker’s Hardware & Home Improvement Group.
-
- 2012
Ponovno lansiranje VARTA Consumer
VARTA postavi nove standarde z izboljšanim delovanjem produktov, ki jih potrošnikom predstavi na drzen način.
-
- 2013
Kwikset® Kevo™ predstavi revolucionarno tehnologijo za odklepanje vrat s pametnim telefonom ter Touch-to-Open™ tehnologijo.
Naša misija
Spectrum Brands je hitro rastoče, globalno podjetje z zelo raznoliko ponudbo izdelkov, ki tudi v prihodnje načrtuje napredovati, rasti. Nadaljevali bomo z zmagovalno kombinacijo strateških nakupov ter organske rasti podjetja.
Želimo še pridobivati na moči z blagovnimi znamkami, ki jih trenutno tržimo in poskrbeti za rast s poudarkom na inovativni tehnologiji, dizajnu ter pakiranju naših izdelkov in marketinških strategijah.
Nameravamo globalno uskladiti IT infrastrukturo, distribucijske kanale, kupno moč in operativno strukturo z namenom povečanja učinkovitosti in čim bolj donosne širitve.
Blagovne znamke
Spectrum Brands je hitro rastoče, globalno podjetje z zelo raznoliko ponudbo izdelkov, ki tudi v prihodnje načrtuje napredovati, rasti. Nadaljevali bomo z zmagovalno kombinacijo strateških nakupov ter organske rasti podjetja.